Reklamačný poriadok
Reklamácie
- Tovar, na ktorom nájdete nejakú vadu nám môžete zaslať na adresu Karotom s.r.o., Detvianska huta 962 05, Komárno 227, s priloženým dokladom o kúpe (môže byť aj kópia) a vyplneným reklamačným formulárom. Dopravu hradí kupujúci podľa cenníku prepravcu. Tovar neposielajte na dobierku.
- Tovar určený na reklamáciu je nutné zaslať kompletný a neznečistený.
- Reklamáciu vybavíme maximálne do 30 dní a o priebehu celého procesu vás budeme kontaktovať
Možnosť reklamácie tovaru sa nevzťahuje na:
- Tovar zničený zlou starostlivosťou
- Tovar zničený bežným opotrebovaním
- Vadu, kvôli ktorej došlo ku zníženiu ceny tovaru
Reklamačný protokol : Laron
Vrátenie tovaru
Zakúpený tovar je možné vrátiť v zákonnej lehote 14 dní od dátumu doručenia bez udania dôvodu. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto budeme radi, pokiaľ dôvod vrátenia tovaru uvediete.
Tovar zasielajte na adresu Karotom s.r.o., Detvianska huta 962 05, Komárno 227, s priloženým dokladom o kúpe (môže byť aj kópia) a vyplneným formulárom. Dopravu hradí kupujúci podľa cenníku prepravcu. Tovar nezasielajte na dobierku.
Možnosť vrátenia tovaru sa nevzťahuje na:
- tovar vyrobený na mieru pre zákazníka
- tovar, ktorý vykazuje závadu (v tomto prípade je nutné postupovať podľa reklamačného poriadku)
- tovar, ktorý javí akékoľvek známky používania
Ostúpenie od zmluvy : Laron
Výmena tovaru
Pri nesprávne zvolenom variante tovaru nie je výmena možná.